joi, 28 mai 2009

Relaxare prin lepsuire

Cum astazi cuvantul de ordine a fost relaxare, voi incerca sa ma delectez putintel cu aceasta leapsa primita de la o adevarata Lady! Cum toata lumea a fost altoita cu aceasta leapsa, ma intreb acum cui o voi da eu mai departe...dar cred ca am o idee :))


Daca eram o luna, as fi fost: iunie sau septembrie...in Portugalia!!!
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost: sambata
Daca eram o parte a zilei, as fi fost: seara
Daca eram un animal marin, as fi fost: stea-de-mare...sau cred ca sunt deja :))
Daca eram o directie, as fi fost: putin inapoi si inainte
Daca eram o virtute, as fi fost: devotament
Daca eram o planeta, as fi fost: Venus (in Furs :)))
Daca eram un lichid, as fi fost: (fara sa stau pe ganduri) vin de rujincane!!
Daca eram o piatra, as fi fost: chihlimbar
Daca eram o pasare, as fi fost: in nici un caz nu as fi fost pasaroiul Zazuzei :)) probabil ceva mic si galagios..un pitigoi??
Daca eram o planta, as fi fost: salcam sau tei...sau un tei cu tepi
Daca eram un instrument muzical, as fi fost: pian sau harpa
Daca eram o emotie, as fi fost: ingrijorare
Daca eram un sunet, as fi fost: sunetul ploii si al greierilor intr-o noapte de vara
Dacă eram un element, aş fi fost: foc
Dacă eram un cântec, aş fi fost: hmm...mai devreme imi doream sa fiu 'Le vent nous portera' (Noir Desir) sau 'Absolute Beginners' (David Bowie)..dar, pentru ca trebuie sa ma relaxez, vreau sa fiu 'Ask the Mountains' (Stina Nordenstam & Vangelis)
Dacă eram un film, aş fi fost: 'Run Lola Run'
Dacă eram un serial, aş fi fost: 'Pushing Daisies'
Dacă eram o carte, aş fi fost: 'Pluta de piatra' (Jose Saramago)
Dacă eram un personaj de ficţiune, as fi fost: ceva mic si rau, obsedat de inele :))
Dacă eram un fel de mancare, aş fi fost: o supa racoroasa si hranitoare
Dacă eram un gust, aş fi fost: gust de nêspera, ce credeati??
Dacă eram o aromă, aş fi fost: scortisoara de pe pasteis-de-Belem
Dacă eram o culoare, aş fi fost: alb(astru) sau verde inchis
Dacă eram un material, aş fi fost: panza subtire de in, numai buna pentru o ie
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost: visare
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost: mainile unui pianist
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost: un zambet timid
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost: franceza...sau germana pe care o ura toata lumea!!
Dacă eram un personaj din desene animate, aş fi fost: prietena lui Charlie din 'All Dogs Go to Heaven'...sau o pisicuta aristocrata, cu fundite roz...'everybody wants to be a cat, nananana'
Dacă eram o formă, aş fi fost: ceva cat mai lunguiet
Dacă eram un număr, aş fi fost: 7
Dacă eram o maşină, aş fi fost: o masina de epoca, cu linii cat mai simple si elegante
Dacă eram o haină, aş fi fost: orice haina purtata de Audrey Hepburn

Aceasta leapsa merge la Adriana, pe care am s-o rog sa raspunda la sectiunea comentarii (pana cand isi va face si ea blog :))

Si acum, sa ne relaxam:

16 comentarii:

  1. pot anticipa aceeasi reactie si din partea Clarisei :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaaa exact! te am in frigider! (pe fundul sticlei, e drept)
    avem puncte in comun!
    haha parca te vad ca Gollum: "my preciousssssss!!!!" eu fiind Stapana Inelelor ;)
    PS: Adriana si mai cum? tre' sa fii clara ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ cor y amor
    melodia asta sunt eu :))))

    haha, deja ma simt ca madame aia a lui flaubert!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ tot cor y amor
    sper sa rezolvam cumva si problema cu fundul sticlei :))
    ma cam asteptam sa avem cate ceva in comun :))

    PS Adriana cea far' de blog, care mi-a promis ca mai trece din cand in cand pe-aici :))
    PPS tu chiar esti stapana inelelor...nu e nici o fictiune la mijloc :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Run Lola Run: foarte interesanta alegere... Ti-ar placea deci sa poti retrai o chestie de atatea ori de cate e nevoie ca sa iasa cum trebuie? :)
    De fapt... e stupida intrebarea. Cui nu i-ar placea sa poata?! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @sonho de lisboa + @cor y amor - Buna, fetelor!!! Iata ca ma chinui din nou (dupa diverse incercari saptamanile trecute) sa adaug si eu un comentariu aici. Nu stiu de ce nu reusesc deloc. :( Mai fac o incercare acum. Daca functioneaza, am sa raspund provocarii la leapsa, pentru care iti foarte multumesc, sonho de lisboa. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ooopppss!! soleluna sunt eu, Adriana... Am reusit sa postez comentariul cu account-ul meu de google dar nu-mi mai aminteam ca l-am botezat soleluna... :) Hai ca am sa revin cu leapsa... Uraaa! Ce bine imi pare ca am reusit. Olá, sonho de lisboa!!! Olá, cor y amor!!! Olá, amigas!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca eram o luna, as fi fost: aprilie
    Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost: sambata
    Daca eram o parte a zilei, as fi fost: dimineata
    Daca eram un animal marin, as fi fost: delfin
    Daca eram o directie, as fi fost: inainte
    Daca eram o virtute, as fi fost: sinceritate
    Daca eram o planeta, as fi fost: Terra
    Daca eram un lichid, as fi fost: suc de portocale (de Sicilia, care nu sunt acre) proaspat stors :))
    Daca eram o piatra, as fi fost: smarald
    Daca eram o pasare, as fi fost: lebada
    Daca eram o planta, as fi fost: brad
    Daca eram un instrument muzical, as fi fost: pian
    Daca eram o emotie, as fi fost: teama
    Daca eram un sunet, as fi fost: sunetul valurilor marii (nu prea agitate)
    Dacă eram un element, aş fi fost: apa
    Dacă eram un cântec, aş fi fost: imi plac foarte multe cantece, nu e usor deloc de ales... Sa spunem "Canção do Mar" (Dulce Pontes) pt ca tot imi e un dor nebun de Portugalia.
    Dacă eram un film, aş fi fost: "The Last Samurai"
    Dacă eram un serial, aş fi fost: asta chiar ca nu stiu... nu prea imi plac serialele. Sa zicem "Melrose Place" pe care il urmaream in adolescenta. :)
    Dacă eram o carte, aş fi fost: 'Memorialul Manastirii' (Jose Saramago)
    Dacă eram un personaj de ficţiune, as fi fost: un spiridus :)
    Dacă eram un fel de mancare, aş fi fost: salata de caracatita cu cartofi fierti :))
    Dacă eram un gust, aş fi fost: dulce-amarui :)
    Dacă eram o aromă, aş fi fost: aroma de lavanda
    Dacă eram o culoare, aş fi fost: albastru
    Dacă eram un material, aş fi fost: matase
    Dacă eram un cuvânt, aş fi fost: optimism
    Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost: ochii
    Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost: zambet
    Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost: engleza
    Dacă eram un personaj din desene animate, aş fi fost: ciocanitoarea Woody :))
    Dacă eram o formă, aş fi fost: cerc
    Dacă eram un număr, aş fi fost: 9
    Dacă eram o maşină, aş fi fost: Alfa Romeo
    Dacă eram o haină, aş fi fost: rochie de seara

    Gata!!! Am terminat! :) Multumesc inca o data de provocari, sonho de lisboa: una cea referitoare la leapsa, cealalta, la blog... Ma mai gandesc... :) Intre timp ma distrez enorm vizitand blog-urile altora. :) Am sa revin cat de curand aici, la tine. Beijinhos

    RăspundețiȘtergere
  10. aaaa bine te-am regasit!!!! abia acum am vazut ce ai pus aici! bravooo ai reusit!
    mi-au placut smaraldul, alfa romeo :) bradul (sunt si eu), sunetul valurilor...
    sonho de lisboa se afla deasupra lisabonei in acest moment, sper sa fie deja fericita cand scriu eu acest mesaj.
    beijinhos!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow!!!! Vreau si eu la Lisabona!!!! Oare cand oi reusi din nou sa calc pe acolo??? Mi-e teama ca deocamdata e un "sonho"... Beijokas grandes!

    RăspundețiȘtergere
  12. @ morticia

    nu stiu daca as avea rabdare sau energie sa retraiesc totul pana iese asa cum vreau eu :))

    insa mi-ar placea sa fiu mai atenta la toate alegerile pe care le fac...oricat de neinsemnate ar parea ele...ca ai vazut si tu in film cat de importante se dovedesc a fi, la un moment dat!! :))

    @ soleluna/adriana

    bine ai venit, draga adriana! ma bucur ca ai reusit sa dai curs invitatiei mele in cele din urma!!vad ca avem ceva puncte in comun :)) (bine, cel mai mare punct ar fi dragostea pentru portugalia :))

    astept sa vad cum raspunzi si celei de-a doua provocari..si ma alatur clarisei si-ti mai propun o provocare: biletul pentru lisabona!!un remediu mai bun pentru saudades nici ca exista :))

    beijinhos grandes!


    @ cor y amor

    inca putin si o convingem pe adriana :))

    ai avut dreptate: la ora aceea, ma apropiam de lisabona si eram nespus de fericita!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @ zazuza

    crede-ma ca nici nu stiu cu ce sa incep!!!am sa incropesc ceva cat de curand, ca mai e cineva care incearca sa ma faca sa vorbesc :))

    eu v-am citit pe furis, asa ca nu v-am dus dorul prea tare!!oricum, multumesc mult :))

    RăspundețiȘtergere