marți, 26 mai 2009

A ton étoile...

Pentru toate visele frumoase...




Sous la lumière en plein
et dans l'ombre en silence
si tu cherches un abri
Inaccessible
Dis-toi qu'il n'est pas loin et qu'on y brille

A ton étoile

Petite soeur de mes nuits
ça m'as manqué tout ça
quand tu sauvais la face
à bien d'autres que moi
sache que je n'oublie rien mais qu'on efface

A ton étoile

Toujours à l'horizon,
Des soleils qui s'inclinent
comme on a pas le choix il nous reste le coeur
tu peux cracher même rire, et tu le dois

A ton étoile

A Marcos
A la joie
A la beauté des rêves
A la mélancolie
A l'espoir qui nous tient
A la santé du feu
Et de la flamme
A ton étoile


Si luna deasupra Lisabonei...in lipsa stelelor

7 comentarii:

  1. mi-a placut!!!
    sa nu-ti pierzi visele din vedere din cauza presiunii exterioare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca incercam sa ne intalnim pe 13-14 iunie. ce zici, esti aici?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ cor y amor
    multumesc mult inca o data :))

    le-am pierdut pret de cateva zile..insa le-am regasit, mai mari si mai frumoase :))

    @ zazuza
    sunt acolo pe 13-14 iunie!!

    @ Lady Io
    am vazut, am notat..si ma voi ocupa cat de curand :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Zazuza
    nuuuu, ai inteles gresit!!! :))

    voi fi acolo unde mi-e bine, nu aici...Acolo, cu un A cat mai mare, stie Lady Io de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaaaa, pai atunci tot un iupeeeeeeeee este, ca daca tie ti-e bine, si noi suntem multumite :).

    RăspundețiȘtergere