duminică, 17 mai 2009

Rezumat la visul de Portugalia (V)

Deoarece nu le pot oferi Zazuzei si lui Lady Io un ceai de Lúcia-lima spre racorire, le propun continuarea plimbarii prin parcul Monserrate din Sintra, poate-poate or mai uita de caldura care ne toropeste pe toti si de grozaviile pe care ni le prezinta zi de zi la ele pe blog, incercand sa ne trezeasca din amorteala si sa ne reaminteasca, de fapt, ca Romania este casa noastra, a tuturor, si nu o lada uriasa de gunoi.





































































Mai jos, acelasi decor de poveste, vazut insa cu alti ochi...puteti admira aici si Palatul Monserrate, pe care eu nu am mai reusit sa-l imortalizez (e tare frustrant sa-ti moara acumulatorii exact cand ajungi la partea cea mai interesanta!!!)


16 comentarii:

  1. ooooo, ce frumos si ce racoare! parca o simt! e mult mai bine acum, muito obrigada (parca asa se spune, nu?)!

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, da, asa se spune :))) daca ai fi tip, ai spune 'muito obrigado'! eu am aflat la cateva zile dupa ce am ajuns acolo (nici acum nu inteleg de ce nu am fost pusa in garda in prealabil, mai ales ca au trecut atatia ani de cand am studiat portugheza in facultate:)) si nu-mi dadeam seama de ce se uita lumea ciudat la mine cand spuneam 'muito obrigado' :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ti-am mai zis, imi da mereu senzatia de "Iti raman datoare!", in loc de "Multumesc!". Din cauza lui obrigada, care seamana cu obligata...
    Un tip de false friend :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. adica um amigo falso :))

    eu ma gandesc mereu la arigatō, un alt amic fals, conform celor scrise in wikipedia:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_words_of_Portuguese_origin

    haha, tocmai citeam ca ma ghidez dupa aparente superficiale :))

    RăspundețiȘtergere
  5. oricum, "chestia asta cu cuvintele" pe mine ma fascineaza, iar etimologia, ca stiinta, mi s-a parut de la inceput extrem de interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. si pe mine ma fascineaza de cand ma stiu :)))

    si tocmai aceasta curiozitate m-a facut sa invat toate limbile straine pe care le stiu...sau le stiam prin facultate (ca rusa, finlandeza si japoneza se uita foarte repede fara exercitiu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. un ceai de clarisa lima nu vrei, sonhishor? :) ti-am spus ca lucia e matusa mea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ coryamor
    haha,sonhishor :)) vreau, cum sa nu? insa doar daca vine la pachet cu turta dulce cu soricel!!! :)))

    e amuzant sa ai o matusa cu nume de ceai :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. hihi ma gandesc sa-ti trimit soricelul cu ceva turta in burtica!
    nu matusa are nume de ceai, ceaiul are nume de matusa!

    RăspundețiȘtergere
  10. haha, nu m-am intrebat cine a fost primul: ceaiul sau matusa!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place sonhisor, suna frumos :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. si mie imi place sa fiu rasfatata :))

    dar sa stii ca nu am sa devin ''sonhisor de lisboa'', oricat de mult ti-ar placea tie!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. sonhisho de lisbonica?

    RăspundețiȘtergere
  14. haha, lisbonica :)))

    am sa ma mai gandesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. cum adica n-ai sa devii sonhisor de lisboa?

    RăspundețiȘtergere
  16. ei, ma alintam si eu :))

    voi ramane pentru totdeauna sonho de lisboa!!!chiar si cand voi fi acolo...ca nu cred ca-mi va lipsi tara asta atat de mult incat sa devin sonho de roménia!! :))

    RăspundețiȘtergere