joi, 21 mai 2009

Sunt fericita!!!

Si momentan nu-mi trece altceva prin minte decat sa gasesc un coltisor de blog si pentru aceasta melodie! O tot ascult de ceva vreme pe Radio Radar , unul din firele fermecate ce ma leaga inca de Portugalia, si ma trezesc uneori fredonand-o sau dand din cap pe ritmuri de chitara agitata. Videoclipul pe care tocmai l-am descoperit m-a lovit putin; nu ma asteptam la o asemenea abordare. Aviz celor care se feresc de muzicile alternative: reglati bara de volum la minimum si bucurati-va doar de imagini!!Primele si ultimele secunde chiar merita aprofundate.

Amor Fúria apresenta...Os Golpeees!

4 comentarii:

  1. aha, suntem fericita! si pun pariu ca stiu de ce! :)
    mie imi place muzica, e ok! nu ma feresc de alternative ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, voi detalia cand imi va veni si inspiratiunea, ca nu scapi asa usor :))
    ma gandeam la verzituri si peixoto in prima faza, ca tot am foto!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vis micut de Lisabona, imi place sa te vad fericita :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine e sa fii rasfatat tot timpul :))

    sper ca nu s-a prins nimeni ;))

    RăspundețiȘtergere