sâmbătă, 9 mai 2009

Rezumat la visul de Portugalia (III)

Cabo da Roca, punctul cel mai vestic al Europei continentale
Praia da Vieirinha, numita si Praia da Pedra Casca, primul loc in care am imbratisat oceanul, in drum spre Aljezur
Praia da Amoreira, acolo unde alergam inainte de toate, de fiecare data cand ajungem in Aljezur

Mi-am propus sa ma limitez doar la imagini, insa nu ma pot abtine sa nu impart cu voi si melodia care mi-a pus degetele in miscare pe parcursul acestei postari si care imi aduce aminte de visul meu de Azore:

5 comentarii:

  1. ce-mi place ca ai pozat si balustradele, si mie imi place sa le prind in fotografie! superb, e tot ce pot sa spun! si chiar ma gandeam azi, ca dupa ce termin de povestit Berlin, arat cate ceva din Malta. ca pont: e foarte ieftin de mers acolo! trecerea de la lira la euro le-a priit. am fost anul trecut in iunie.

    RăspundețiȘtergere
  2. multam de pont!poate o includem pe lista de asteptare, incepand cu 2011 :-)

    prima balustrada (si cred ca si cea mai reusita!!) ii apartine jumatatii mele, ca sa fie clar! :-) nu vreau sa primesc laude pentru ceva ce nu-mi apartine!!

    sa stii ca-mi plac povestile tale din Berlin!visez si la Germania, printre altele...

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe poze, dar ti-o mai spusesem deja :) decorul din Silêncio e ireal, e greu sa nu-ti doresti sa mergi acolo!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, multumesc! :-)

    urmeaza si povestile, sa fii pe faza! ;-)

    cat despre decor, am crezut initial ca e un panou urias, ceva gen decor din 'pe aripile vantului'...atat de frumos si incremenit in timp, parca si norii refuza sa paraseasca bucatica aceea de insula...

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi, eu am o nedumerire... Nu cumva numele tau trebuia sa fie sonho_de_Ocean (sau cum s-o fi zicand in portocaleza)?

    RăspundețiȘtergere