miercuri, 1 iulie 2009

Despre culoare si iubire



Am intalnit-o pe Clarisa in lumea ei frumoasa, atat de colorata si plina de iubire. In lumea aceasta fermecata, orele se transforma in minute, o cina obisnuita intr-un maraton in miez de noapte, pe drumuri nebatatorite de turisti, iar stangacia oricarui inceput in cea mai calda apropiere...poate n-o sa ma credeti, dar pana si un os nazdravan de peste devine o brosa jucausa, la atingerea Clarisei!si asta cat ai clipi!






Inelul din imagini imi este foarte drag, poate si pentru ca imi aminteste de acea noapte frumoasa in care m-am indragostit de Albufeira, descoperind totodata o prietena speciala. In piatra aceea de un verde patrunzator pulseaza intreaga Portugalie. Iar cartea lui José Luís Peixoto, la a carei traducere Clarisa trudeste de ceva vreme, o completeaza atat de frumos.

Nu stiu ce as mai putea adauga, poate doar o melodie a lui Antonio Variações, pe care l-am descoperit cu ajutorul Clarisei (si care ei ii place foarte mult):



(Iti multumesc, draga Clarisa! Si sper ca melodia aceasta iti place mai mult decat 'É p'ra amanha'! Mi-a fost tare greu sa aleg...)

2 comentarii:

  1. iti multumesc mult de tot, draga mea, mi-au dat lacrimile. stiu ca te-ai gandit ieri la mine si mi-ai tinut pumnii, poate chiar de asta mi-a mers bine! si ghici ce i-am oferit lui nenea doctorul?? editia din pozele de mai sus, exact la fel ca a ta (nu la fel ca a mea :( ). si s-a emotionat, ba chiar mi-a dat si beijinhos :)
    iti multumesc inca o data, de o mie de ori pentru grija ta si pentru gandurile bune. pentru good vibrations ;)
    te pup mult de la distanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. lacrimi?!si eu care ma gandeam ca te vei pune pe ras din motive de os de peste buclucas...sau, si mai frumos, ca te vei enerva pe mine :))

    good vibrations iti pot trimite la orice ora si de oriunde m-as afla :)) am descoperit eu ca e singura modalitate de a ramane intreaga pana cand ma intorc acasa ;))

    nenea doctorul e norocos cu asa pacienti deosebiti :)) si ma bucur mult ca ai gasit editia aceea, imi place nespus de mult!!cateva zile am purtat-o cu mine peste tot, de draga ce mi-era!!acum a ajuns langa versurile lui jorge palma, asteptand alte tovarase de raft din portugalia :))

    si eu iti multumesc pentru toate acele good vibrations pe care le-ai directionat spre mine atunci cand am avut mai mare nevoie!

    si te pup si eu inapoi!

    RăspundețiȘtergere