joi, 9 aprilie 2009

Visez la vacanta...



Pentru aceia care sunt cu ochii pe mine: ''Iata-ma, mi-am pus degetele in functiune si incerc sa scriu din nou!!''
Cu riscul de a va plictisi, tot la ea visez :-) DA, la Lisabona si la ocean...la fiintele dragi care ma asteapta acolo...la cele doua saptamani cu soare si vise implinite de care ma mai desparte atat de putin timp...la tot ce nu am descoperit inca...la pasteis de Belem si sapateira...la gradini tropicale si plaje salbatice...la Bairro Alto si Convento do Carmo...

si DA, ma simt cumplit de bine!

4 comentarii:

  1. Da' cine sta cu ochii pe tine? :-))
    Partea proasta stii care e? Pe cat de greu trece timpul pana atunci, pe atat de repede trece cand esti acolo. Noroc ca pana la urma acolo va fi aici-ul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. sper doar sa fie un aici mai frumos...si sa nu reprezinte o sursa de permanente dezamagiri si revolte inutile, de care ma lovesc la tot pasul in acest 'soon to be' acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult, I.! :-))
    sper sa nu ma intorc cu mana goala ''acolo'' si sa-ti dau de veste ca mi-am gasit ''aici'' un job micut si dragalas...si cat mai linistit!!!;-)

    RăspundețiȘtergere