miercuri, 22 aprilie 2009

Pôr-do-sol em Lisboa




Daca m-ar intreba cineva ce imi place mai mult si mai mult aici, in Portugalia, nu as sta prea mult pe ganduri si as spune dintr-o suflare ''oceanulsiapusul'', respectand ordinea aceasta, pentru ca oceanul este, de fapt, Oceanul, asa cum oul este Ou (stiu pe cineva care va zambi, la amintirea Oului buclucas:-))

Am trait apusuri de neuitat in sudul Portugaliei, la marginea oceanului, in Lisabona, in Ericeira, pe drumul spre casa dinspre sud, cu maslini, eucalipti, portocali si stejari de pluta proiectati pe un cer ale carui culori le port si acum in gand...pacat ca doar acolo; fiind mult prea preocupata sa le traiesc, am uitat sa mai fac si fotografii...


2 comentarii:

  1. Ce activa esti de ieri incoace :-)
    Imi place!

    Pana sa vad paranteza, chiar ma gandeam: Aaa, Oul! Da, imi amintesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu zau cat ma va tine, insa imi prieste aerul de aici :-))

    luni am uitat pana sa si mananc, tot scriind si ascultand muzici!!m-am trezit pe la 2 si ceva ca nu ma atinsesem nici macar de micul dejun :-))

    RăspundețiȘtergere