vineri, 10 aprilie 2009

De-as fi in viitorul meu aici...




sau in fostul meu acolo...nu mai stiu, ca m-ai bulversat si mai tare, draga I.!!!! :-))

revin: de-as fi acum in Lisabona, as merge aici ...O Festival Novos Fados LX09...locul actiunii: Santiago Alqumista, bar com actividades culturais e animação com música ao vivo...activitati culturale si muzica live...frumoasa alchimie...

(postare nefinalizata!! revin asap!! :-))))

Pe Samuel Uria il stiam deja, mi l-a recomandat o prietena , din mainile careia ies niste lucruri tare frumoase...si da, imaginile sunt din Portugalia :)) fiecare asfintit este fermecat aici...

A sosit acum momentul sa ii descopar/descoperim si pe ceilalti participanti la festival:

Oioai...ii ascult chiar acum si imi plac...suna bine, bine, iar videoclipul asupra caruia m-am oprit, din pura intamplare, e fain tare...si cu cat ascult mai mult, cu atat vocea solistului imi pare mai interesanta...



Pe cei de la Feromona i-am ascultat ceva mai devreme, sunt simpatici si plini de energie...din nou, vocea solistului ma face sa visez...la un concert, nu va ganditi la altceva!si cum sunt, de cand ma stiu, adepta muzicilor alternative, pot spune ca imi plac baietii de la Feromona!

Va las sa va bucurati de o conversatie dintre asternuturi:



Urmatorii pe lista sunt Murdering Tripping Blues, care nu sunt deloc pe gustul meu, imi raman parca in gat, ca o mancare grea si antipatica...un soi de sarmale dupa salata Boeuf si ciorba de perisoare...bleah!grija la indigestie, in cazul in care apasati pe ''play''!



Speram ca muzica celor de la Gnu
sa fie mai usoara, insa m-am inselat...nu i-am gasit decat pe myspace si am rezistat doar 10 secunde din prima melodie, ZI Europe...of, antilopele Gnu imi inspirau ceva mai delicat...

A sosit momentul pentru ceva foarte haios si antrenant: Farra Fanfarra, banda de Improviso / Jazz / Ska...o gura de oxigen, dupa antilope Gnu turbate si post-adolescenti emo, varianta ceva mai hard (da, ma refeream la Murdering Tripping Blues, ca sa nu existe niciun dubiu)...



Ma asteptam la reggae cand am vazut pentru prima oara The Ratazans si este exact ceea ce am primit ascultandu-i...simpaticuti, nu m-ar deranja sa ii vad in concert...pacat ca filmarea lasa de dorit, probabil persoana responsabila cu filmatul nu se putea opri din zbantuit!!



Dois Mile Oito imi plac si nu imi plac...anumite crampeie de melodii care par sa imi spuna ceva (musica d'homens, bem melhor 12200074...) sunt sufocate de niste sunete care chiar nu isi au locul acolo...ma rog, sunt alternativi si imi fac putin cu ochiul...va trebui sa aleg melodia care imi place cel mai mult, displacandu-mi totodata cel mai putin...



ahh, imi plac acordurile acelea orientale...nu degeaba se numeste ''acorduri cu orez'' :)) si cred ca am descoperit o melodie care imi place cap-coada, fara sa ma lovesc de sunete enervante...se impune o reascultare!!

In concluzie, merita sa fiti acolo
pentru Samuel Uria, Oioai, Feromona, Farra Fanfarra si un picut de The Ratazans si Dois Mile Oito, cat sa nu produca indigestie :))

Cat despre mine, sper sa ii vad pe toti cei care imi plac in concert,vara aceasta...aici, in Lisabona!

6 comentarii:

  1. daaa,ai inteles foarte bine!!doar ca e la plural si scoate la iveala tot ce e mai nou in muzica portugheza...insa nu neaparat mai bun :-))
    in afara de Samuel Uria, care imi place mult, mult, celelalte nume nu imi spun mai nimic!!promit sa ma documentez si sa finalizez postarea :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai asteptam, atunci.
    Doar sa termini pana pe 14, sa nu lasi postarea neterminata peste vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, ma simt ca doamnele acelea de la ghiseu care dispareau pret de cateva minute sau ore bune, dupa caz, lasand in urma un biletel in geam: ''sunt in magazinul de peste drum. revin imediat''
    si ma mai simt si ca un scolar prins cu tema nefacuta :-))
    oricum, postarea va fi terminata maine!am promis!

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai astazi nu e maine; iar mainele a devenit ieri...

    RăspundețiȘtergere
  5. of, nu mi-a mai ajuns timpul sa ascult toate muzicile acelea si sa comentez...

    RăspundețiȘtergere