duminică, 18 octombrie 2009

Rezumat la visul de Portugalia (VIII)

Ascult Radio Radar, ma incalzesc cu un ceai demn de faraoni, primit in dar de la Lady Io si incerc sa reiau firul incalcit al povestii. Este o poveste frumoasa, pe care o voi spune in mai multe imagini decat de obicei...o poveste nascuta in special pentru Belle de Jour, cea care m-a impins usurel de la spate sa ma mai joc de-a povestitul, dar si pentru Adriana, indragostita de Sintra, ca si mine, si Lady Io, cea pe care sper sa o astept cat mai curand acolo...

Asadar, revenim in Sintra, acolo unde la numarul 5 se afla probabil cel mai romantic si mai misterios loc din intreaga Portugalie: Quinta da Regaleira.



Acest zid a stat de foarte multe ori intre mine si fericirea de a ma aventura intr-un loc nou, fie el si plin de nelipsitii turisti...De fiecare data eram fie prea obositi, fie prea grabiti pentru a trece dincolo de el si a descoperi acest loc incarcat de simboluri.







Inarmati cu doua harti uriase, cu aparatul foto si cu multa rabdare, am plonjat in marea aceea de verdeata, ce ascunde in spatele ei un labirint inselator cu grote infricosatoare, fantani ale abundentei, lacuri somnoroase, turnuri singuratice si misterioase pasaje subterane.



(in lucru :))

18 comentarii:

  1. ia te uita cine-a prins grai pe blogul meu!!! :)

    bine-ai revenit, Clari!

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi surprizaaa! :) da, am prins literalmente grai, caci duminica nu puteam vorbi deloc! detalii pe mail! pe pup si ma bucur ca ai scuturat praful de pe blogul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca surpriza! :)
    ma bucur mult ca esti mai bine!
    si eu te pup...si te mai astept pe la mine, sa scuturam impreuna praful de pe vise :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru dedicatie, sonho de lisboa!!! :)) Intr-adevar, sunt indragostita de Sintra si nu numai: Potugalia s-a infiripat bine in inima mea si acolo va ramane oriunde ma aflu. Cunosc Quinta da Regaleira si imi pare tare bine sa o regasesc atat de frumos redata in pozele si
    in cuvintele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. servus...
    frumoasă ideea zidului despărţitor dintre noi şi fericirea aventurii...
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Zazuza
    si acesta este doar inceputul :)) mai am sute de fotografii din Quinta da Regaleira si ma lupt sa le aleg pe cele care spun cel mai mult...cu riscul de a va plictisi, vor fi muuuuulte! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ soleluna
    cu mare drag, Adriana! stiam ca-ti sunt datoare cu inca o bucatica de Sintra...asa ca am revenit la episodul cu numarul 8 :)
    vor mai fi si poze...dar si cuvinte! :)

    beijinhos!e obrigada! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Flavius

    servus, Flavius!

    si bine ai venit dincolo de zid :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Lady Io
    cu putin noroc si cu multe, multe cv-uri trimise...undeva la inceputul anului viitor! :) suna bine?

    RăspundețiȘtergere
  10. patapoum
    adica este tare nenea arhitectul respectiv...certific
    :)
    ff stranie quinta in cauza...plina de simbolistica ezoterica clara clara clara-ca e ezoterica pentru ca nu am priceput total ce e cu gradina, de ce pune unele lucruri unde le pune.
    cert e ca fantana aia initiatica e pusa sus in deal asa ...pentru initiere
    :)
    multumim de poze
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. http://blogqed.blogspot.com/2009/10/patron-impresar.html
    cu drag
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Belle de Jour
    stranie, stranie, dar nu am inteles daca ti-a placut sau nu :)
    eu nu am incercat sa inteleg gradina, ci m-am pierdut pur si simplu in ea, pret de cateva ore...
    iar fantana initiatica am impresia ca ne-a scapat (daca nu e cumva acea fantana de la capatul pasajului subteran :))
    si acum mai simt treptele acelea in spirala...

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Zazuza
    visul frumos eram eu?! :))
    urmeaza si restul povestii...inca ma mai lupt cu pozele!!

    RăspundețiȘtergere