sâmbătă, 31 octombrie 2009

Foto-leapsa cu batai de cap

Ma tot gandesc de miercuri, de cand am primit aceasta leapsa de la Clarisa, care sunt cele doua poze dragi (una de suflet si cealalta haioasa) pe care vreau sa le asez frumos in acest coltisor de blog.

Pentru poza de suflet, primul impuls a fost sa revin la aceasta postare, din motive lesne de inteles...Insa, cautand prin nenumarate fisiere cu poze din Portugalia, m-am lovit de aceasta frantura de Sintra primita in dar, care-mi trezeste amintiri dragi de la inceputul unei povesti frumoase...O poveste care a inceput prin muzica si cu un schimb timid de impresii si fotografii, scriindu-se apoi lin, cu multa emotie si cu fericirea fiecarei regasiri...




Poza haioasa a fost ceva mai usor de gasit: am facut-o in urma cu cateva luni in Obidos, un orasel medieval care-mi este foarte drag. Caleasca aceasta cu pisicute si un alt soi de animalute (neidentificat pana in prezent) ma face sa zambesc, la amintirea unei zile superbe de vara, cu festival medieval in Obidos, hoinareala prelungita prin cetate, ginginha (visinata portugheza) in paharele de ciocolata amaruie, calatorie spre Peniche cu vise lenese pe bancheta din spate si, la final, balaceala cat cuprinde in ocean...



Le voi da acum de lucru lui Lady Io, Zazuzei, Morticiei si lui Miss Zebra, pentru ca stiu sigur ca au fotografii deosebite in colectie!

Later edit:
Pentru ca am primit acceasi leapsa si de la dragalasa de Chiti si pentru ca nu pot rezista in fata boticului ei rozaliu, ma grabesc sa va mai arat doua fotografii speciale.

Prima dintre ele este cu pisicuta mea draga (si surioara vitrega a lui Chiti - mamica ei stie de ce :), pe care nu o am insa langa mine si de care mi se face din cand in cand dor (mai ales cand ma uit la aceasta fotografie si-mi aduc aminte cat e de bine sa ai un sufletel lipit de tine, care toarce fericit, visand probabil la soricei si la mamici adevarate)...Boticul roz si ochisorii verzi, precum si faptul ca am devenit mamica ei adoptiva la numai cateva zile dupa ce a venit pe lume, o fac sa fie o pisicuta cu totul si cu totul speciala pentru mine.



Nu-l cunosc personal pe motanelul portughez de mai jos. M-a amuzat insa reactia lui din momentul in care a fost intrerupt din laborioasa operatiune de igienizare a anumitor parti importante pentru prestigiul lui de motan explorator din nordul salbatic al Portugaliei.




15 comentarii:

  1. hehe cunosc magazinul, se tot schimba obiectele expuse afara... foarte fain!
    de ce pe bancheta din spate? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au placut pozele. Acum ce-o sa te faci, ca ti-am dat si eu aceeasi leapsa? Trebuie sa cauti inca doua fotografii? :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ coryamor
    stiam ca nu ti-e strain oraselul...insa nu ma asteptam sa stii si magazinul!! :)
    daca mi-as fi inchipuit ca las loc interpretarilor, nu as mai fi scris nimic de bancheta din spate...ma aflam acolo pentru ca in fata erau prietenii nostri care ne-au scos din casa cu intentia de a merge la plaja...si ne-am trezit tocmai in Peniche, dupa ce ne-am plimbat pana la epuizare prin Obidos :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Chiti
    draga Chiti,
    daca ma rogi tu frumos, am sa mai caut doua fotografii :)
    si mie mi-au placut pozele tale!bine, esti si foarte fotogenica...insa si extrem de norocoasa cu asa parinti jucausi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tichiii! Ce dragalasa era! Mi-a povestit mami cate ceva despre ea.
    Si motanul portughez este genial!

    Multumesc, Sonho!

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, o leapsa cu pisici as zice... multam, ma conformez! trebuie sa ma pot hotari care dintre poze ar merge pe leapsa asta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumeeeeesc! O sa ma cam chinui sa aleg, dar promit sa nu lungesc prea mult cautarile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. Nu lasi motanu' sa se spele in propria-i intimitate? Ce suparat e! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. A ajuns si la mine leapsa si asa am ajuns si eu pe blogul tau ^_^ Se pare ca povestim amandoua, tu despre Portugalia, eu despre Japonia. Ce mult imi plac povestile! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei, nu stiu cum sa face ca, atunci cand te vizitez in fiecare zi pe blog (lucru care se intampla destul de des), nu te gasesc... adica nu gasesc un nou post. Iar atunci cand se intampla, din diferite motive, sa nu pot trece pe la tine timp de 2-3 zile, hop, apari... :)
    Super pozele! Mi-au placut la nebunie toate. Cea cu Sintra, cred ca nu mai e nevoie sa spun ca e superba!!! Cat despre cea din Óbidos, cunosc oraselul (o incantare, ca atatea alte locuri din Portugalia, o tara fermecata) insa nu cunosc magazinul :(
    Pisicuta ta e dulce foc iar motanul portughez... bestial!!! :) :) :)
    Beijinhos

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Chiti
    cu multa placere, draga Chiti!am ales pisicutele special pentru tine :)
    ar trebui sa-ti multumesc si eu pentru ca m-ai fortat oarecum sa revad toate pozele cu Tichi, de care mi-e tare dor...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Zazuza
    iti multumesc ca ai preluat leapsa!
    foarte haioase pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Morticia
    Astept cu interes pozele! Dar sa nu fie cu mancare, ca deja amestecam lepsele :)))
    Cat despre PS: nu l-am deranjat eu pe motanel, ci ''Aurel'', jumatatea mea portugheza :)) Asta pentru ca nu-i frumos sa-mi asum merite care nu mi se cuvin :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Misaki
    Bine-ai venit, draga Misaki!
    Si mie imi plac tare mult povestile, iar tu ai fel foarte frumos de a povesti Japonia...
    Ce lucru bun si lepsele acestea! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @ soleluna
    draga Adriana,
    sa stii ca nu ma ascund intentionat :) am unele zile in care imi este foarte greu sa scriu, de aceea nu ma gasesti...insa nu voi lasa povestile neterminate, stai linistita :)
    cat despre poze, ma bucur ca ti-au placut! data viitoare cand vei ajunge in Óbidos, sa nu mai ratezi magazinelul acela! e foarte haios :) vei primi mai multe indicii in momentul in care voi ajunge cu povestea acolo :)
    beijinhos!

    RăspundețiȘtergere