vineri, 6 martie 2009

Un dar...


Astazi am primit in dar un blog, desi nu este ziua mea de nastere (multumesc, I., pentru 'zgarcenia' de care ai dat dovada!!! :-) ) (pauza de gandire) Hmm, recapitulam: o prietena draga...un dar frumos...degete nesigure odihnindu-se pe tastatura, asteptand parca o directie...si legitima intrebare: dar eu despre ce scriu acum?! Sa incep oare cu visul meu frumos de Lisabona? Cu plajele care ma asteapta, linistite si cuminti, sa ma intind in imbratisarea lor fina? Cu oceanul meu drag, catre care alerg de fiecare data ca un copil care nu-si mai incape in piele de atata fericire? Sau cu Lisabona in lumina amurgului, ce se deschide ca o cutie fermecata la picioarele mele? Fie, voi incepe de aici...si voi vedea apoi unde ma vor purta degetele...


8 comentarii:

  1. Hmm, ai sters dedicatia .
    Sa il folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iarta-ma, I.! Nu am stiut ca este de la tine...
    Poti sa o trimiti din nou, te rog?
    Oof...eu si blog-urile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ce credeai, ca google ti-a scris bun venit? :-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am recuperat dedicatia si am postat-o la loc de cinste :))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna idee, zau asa! un blog e ca o cutie in care pui amintirile tale, gandurile, pozele, melodiile, in fine, ce ti-e drag si ai chef sa faci.
    succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult,Clarisa!
    sunt primii mei pasi, asa ca sunt un picut mai stangace...si cumplit de lenesa in perioada aceasta...incerc de aproape doua saptamani sa scriu cateva randuri despre cea mai dulce dintre descoperiri, pasteis de Belem, si parca nu-mi pot aduna gandurile...

    RăspundețiȘtergere
  7. cat despre acea comparatie...nu-l privim mai bine pe domnul blog ca pe un cufar plin cu lucruri si amintiri dragi? asezonate din cand in cand cu treburi care te scot din minti, ca nu cumva sa devii plictisitor de previzibil :-)

    RăspundețiȘtergere